Tuesday, February 22, 2011

Love letter!


perhatian: ini bukan kisah surat cinta atau rancangan variety Korea bertajuk Love Letter. ia tiada kena-mengena dengan semua yang disebutkan. :)

aku balik tengahari tadi dari ofis, and kak ijah (pem
bantu rumah) cakap, "Ada surat untukmu."

aku dah berdebar-debar kalah orang nak nikah (rasanya la. tak pernah tau pun macam mana rasanya kan?) dan cepat2 aku capai surat tu.

ada nama aku, dan cop KAKI NOVEL!


yeah! finally!

sebenarnya itu surat setuju terbit untuk novel sulung aku, AAJ yang dah dihantar utk penilaian berbulan lalu dan akhirnya, ia dah diterima dan akan diterbitkan.

akhirnya aku telah berjaya menghasilkan karya sendiri! yeah!

p/s: dah pening pk rupa bentuk autograf yang perlu direka. hahahahaha

2 comments:

  1. najah, walaupun ak jeles (yg membina) dgn ko...ak bangga kawan ngan ko hahaha...don't 4get..free copy aaa, wif autograf hahaha...ak rase ak bole bayang autograf ko camne...v^_^v

    ReplyDelete
  2. ah, xdek2. hahahaha..... free copy tp autograf kena byr. LOL!

    ReplyDelete